Csizmadia-völgy (Zebegény - Köves-mező)

Na, ez szép baleset volt. Először is izomból végigtekertem a zebegényi Szőnyi István utcán (brutál aszfaltos emelkedő) -- teljesen feleslegesen, mert egyrészt zsákutca, másrészt a turistaút sem ott megy. Szerencsére a végén volt egy ösvényféle, azon felkommandóztam magam a hegyoldalba, majd bő fél órás rambózás után ráleltem a sárga jelzésre. Gondoltam ez se rossz, megnézem. De a hegymászás kikészített, így a Szőnyi-pihenő felett hátraarcot nyomtam, és kis lejtőzés után becsatlakoztam az eredetileg tervezett kék keresztbe.

Táv: ~3 km
Idő: fél óra
Nehézség: lassan emelkedik, vége kicsit köves


A mai adag egy bringaútnak álcázott erdészeti út, ami épp az egynyomossá válás felé halad. Zebegény felől kellemesen emelkedik, csodaszép erdőben, patak mellett. A vége egyenesen megy a távvezeték alatt, a jól látható végcél erőt ad a köves úton haladáshoz.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Őzikés bölcsőtúra (Babenberg Strecke - Mauerbach - Exelberg)

Fenyves-hegy (Sejce-Verőce)