Amundsenstraße


Nyugdíj előt álló kollégám a szuperlatívuszoknak fenntartott hangsúllyal emlegette: Amuccenstrassze! Szuppa!  

Nem tulajdonítottam nagy jelentőséget a dolognak, hisz korábban megállapítottam hogy az ingerküszöbünk máshol van, neki a belvárosi töküres buszsáv veszélyes - el vannak kényeztetve a népek errefelé... de a lényegre testvérem!

No igen. Már a Höhenstraße déli szakasza se volt rossz: nulla forgalom, makadám. Rubik Párizs elmehet a sunyiba.

De a neuwaldeggi elágazást elhagyva (ilyen is csak itt van, hogy Újerdőtojás...), a rövid kaptató után ahol lefelébe fordul a menet észak felől, hirtelen kocsisor végén találtam magam. Na mi van, mi ez a szüttyögés? Előre kukucskáltam, majd konstatáltam a platós teherautót a sor elején. Mindig ezek mazsoláznak... morgolódtam. Majd rápillantottam az órára. Mazsolázik, mazsolázik, de azért mégiscsak 60km/h-val megyünk...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Őzikés bölcsőtúra (Babenberg Strecke - Mauerbach - Exelberg)

Fenyves-hegy (Sejce-Verőce)