BÚJJÉK 2021!

Fordult megint az év. 2020-ban jelentős javulás történt: a vírus miatti lezárások miatt kaptam némi szabadidőd, amit a kölykök erdei pallérozására használtam - több kevesebb sikerrel. Valamint elkezdtem a bringán is letolni a pulzust, mert az azért nem járja hogy gyökkettővel megyek és magasabb a pulzusom mint egy tizenévesnek... és felfelé lassabb is vagyok nála...


Ha valaki szereti az adatokat, a TrainingPeaks ragyogó társ. Márciustól elkeztem némi rendszert vinni a bringázásba, aminek eredménye a júliusi forma, ami egy korrekt Bükk-Maraton teljesítésre, és egy héten belül két darab kétszázas túrára futotta. Ráadásként a Retz-Melk 135-ös távja kifejezetten kellemesre sikeredett. S arra sem gondoltam korábban, hogy a Bécs körüli 100km-es köröket edzésnek fogom fel.

Az újévi fogadalmaknak nem vagyok híve, de a karácsonyi pihenés az az idő, amikor az ember olyan marhaságokat vesz a fejébe mint pár éve az olasz maraton. Nos, 2021-re is van ötlet, amire - tanulván a két évvel ezelőtti dolomitokbeli sírásból - készülni kell.

Az edzések egy része az erkélyen zajlik, ahova a nyáron alaposan megzúzott Fekete Bárány került egy teljesen alap Tacx rollerre csavarozva. De... azért minden elismerésem annak aki rendszeresen képes azon a szaron órákat tekerni alapozó zónában. Nem, nem az a baj, hogy nehéz (mert az). Alapvetően a görgőzés ideális edzőterep, mert 100%-ig kontrollálható, felrakod magad 130-as pulzusra és két óra múlva lekászálódsz. 

Azonban kib!+%/ott unalmas. Karácsony óta kiolvastam a jutyúbról a GCN-t, Dylan Johnsont, egy halom Alpencross-filmet, Toto koncerteket - AC/DC lenne jó, de vagy bringázok vagy headbangelek.

Rövidre fogva: fél órás regeneráló pörgetésre zseniális szerkezet, de hosszabbra, rendszeresen... Így kialakítottam, hogy ha nincs mocsadék hideg akkor inkább rendes kerekezés. S ha mellé friss a hó, akkor:









Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Őzikés bölcsőtúra (Babenberg Strecke - Mauerbach - Exelberg)

Fenyves-hegy (Sejce-Verőce)