Sex with the saddle

(Égés-tető - Kálmán-kaszáló, Px, Po)

Az Égés-tetőn leeresztettem a nyerget, majd nekivágtam a meredeknek. Az indulás nem kerülne be egy bringásfilmbe sem, de nekem megfelelt. Aztán kis emelkedők után (a bérc kis kúpja picit szivatós) életemben először beültem a nyereg mögé.

Korábban Titánpálcás Pistivel megegyeztünk, hogy ez nem lehet valami jó dolog, mert talán az egyetlen pozíció a bringán, amikor valóban impotenssé teheti magát az ember. Ez ellen folyamatosan mantráztam: "Vedd le a kezed az első fékről. Vedd le a kezed az első..."
Az eredmény: extra biztonságos lemenet, s ha a hátsó fékem nem lett volna kopott, akkor jobban is eleresztettem volna a dolgot. Bónusz: felfedeztem néhány új izomcsoportot a lábamban és a karomon.

A folytatás csak lefelé a Suta-berki-nyiladékba.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Őzikés bölcsőtúra (Babenberg Strecke - Mauerbach - Exelberg)

Fenyves-hegy (Sejce-Verőce)