It's a great day to be alive...

Poszttúltengés van; ma néhány olyan helyen jártam ahol ezelőtt nem, vagy csak gyalog. De ez utóbbi irreleváns a blog szempontjából. A címhez pediglen Travis Tritt.
A történet ott kezdődik, hogy a múltkori besötétedett túrát akartam megnézni nappal. S mivel kétszer ugyanazt nem csinálom, mert fő a változatosság, gondoltam hogy a Foltán-kereszt - Csóványos - P3 - Rakodó körből közelítem meg a kérdést. S nem én lennék, ha ez nem változott volna menet közben... De az eleje stimmelt: Kismarosról elaszfaltoztam Királyrétig, onnan fel a Szén-patak-völgye fölé, majd a kék négyezeten vagy a mellette levő erdészeti úton terveztem a Foltán-keresztre a támadást. A kidőlt fák miatt az utóbbira esett a választás.

A poént lelőve a túra további részei:

A fotók remélem sikerültek, archaikus filmre dolgozás miatt majd valamikor. Úgyse olvassa ezt senki...
Fotók elkészültek, aránylag sikerültek; ott vannak a bejegyzéseknél [2010.dec.].

    Megjegyzések

    1. Izé... Szóval ha valaki a fent jelölt útvonalon ráakad egy Cateye hátsó lámpára, akkor lesszives szóljon.

      http://www.cateye.com/en/product_detail/320

      VálaszTörlés

    Megjegyzés küldése

    Népszerű bejegyzések ezen a blogon

    Őzikés bölcsőtúra (Babenberg Strecke - Mauerbach - Exelberg)

    Fenyves-hegy (Sejce-Verőce)