Eisenerhandgasse

Perverz állat volnék, így a Kammerjoch kudarca után jobban megnéztem a térképet. S meglett. A parti bringaútról már kikacsintott a "Mountainbike strecken" felirat, majd Kahlenbergdorf apró házai között további táblák mutatták a mazochistáknak szánt csemegét.

Az egyetlen gond, hogy ez is meredek. Gyanítom, hogy az egyetlen épeszű felmenet a hegyre a Cobenzlgasse lankás betonja, melyet tavaly próbáltam ki. A meredekséget leszámítva őrületesen jó. Mert ha az nem inspiráló hogy a városból pillanatok alatt apró házak, pincék majd szőlők közé kerül az ember, akkor semmi. S ha az embernek van ereje a válla fölött visszatekinteni, akkor a hidak és toronyházak immár távoli sziluettje emeli az élményt. Az emelkedő hosszú, s az óra szerint 10% fölött van - pontos adatot majd akkor tudok, ha egyszer fel is bírok tekerni. Mert ez a része ismét elmaradt. Sebaj. Kicsit pihegtem a csodás késő őszi délutánban, aztán feltekertem a kahlenbergi teraszkilátóhoz.


Lefelé megkerestem az őszi tekergés nyomvonalát, így a zöld és sárga jelzéseket érintve lezúztam a Wildgrubén.


Nyomvonal az endomondón.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Őzikés bölcsőtúra (Babenberg Strecke - Mauerbach - Exelberg)

Fenyves-hegy (Sejce-Verőce)