Buddha Maraton, sötét éjszaka meg tájgyaloglás

Táv: ~48km
Szint: 1170m

Azt hittem jó ötlet lesz Óbuda felől megközelíteni a hármashatárhegyi repteret. A feltevés totálisan elhibázott voltáról a Farkastorki úton győződtem meg. Ez súlyos kimelegítés volt, nem pedig be... No mindegy, a Virágos-nyeregtől jót száguldoztam a hegyoldalban.


Versenyre egyáltalán nem a versenyzés miatt járok, hanem azért mert ilyenkor kicsit többet strapálom magam mint alaphelyzetben. Egyszer majdnem sikerült leugrani a bringáról a Téglagyár fölötti köves lejtőn, meg néha beficcent a bringatologatás, de összességében jó volt.



A hivatalos időm 1:22:29 helyezésileg az egykörösök között a mezőny második harmadának az eleje. Csajoknál meg beférnék az első tízbe. Deugye... Szóval kell még edzeni, főleg azokra a fránya emelkedőkre.

Pisti pedig gyors volt (kábé három kilométerig bírtam a tempóját). Szinte repült. Nem is szinte... Vagy hat métert az erdőbe. Mire kifújtam magam a célban, addigra levakarták a hegyről, bekötözték, aztán majd jól megműtik a kulcscsontját. Az ujját meg sínbe tették. A Virágos-nyeregben a feleségétől elcsórtam a pótkulacsát -- megmentett a kiszáradástól. Mert ugye csak én lehetek olyan marha, hogy fél kulacs vízzel indulok neki a mókának.

A nagy ijedtséggel el is ment az idő, gyorsan legurultam Hűvösvölgybe ahonnan a sárgán felmásztam a Hárs-hegyi-nyeregbe, ott kis kavarás után a megboldogult Ságváriligethez, majd sárga és sárga kereszten a Libegőhöz (az útvonal nemsokára kis posztokra lesz bontva, hogy legyen valami értelme is ennek az egésznek).


Onnan aszfalton át a KFKI parkolóba ahol bevetettük magunkat az erdőbe tájfutó térképezni, majd át Nagykovácsiba, ahol három órát bóklásztunk az erdőben éjszaka mindenféle gödröket és köveket keresve. Pár óra alvás után pedig vissza Nagykovácsiba tájékozódni.

De végül is vége a fizikai megpróbáltatásoknak, fél kiló tészta betolva, jöhet az alvás.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Őzikés bölcsőtúra (Babenberg Strecke - Mauerbach - Exelberg)

Fenyves-hegy (Sejce-Verőce)