Velence tó mtb verseny

Nap utánhúzás, 2018.v.20.


Titán Pisti izzított be a dologra: a csömöriek szervezik, fasza, menjünk.

Nos én utánanéztem a neten, de az égvilágon semmi infót nem találtam. Szóval jelezném a szervezőknek hogy imádom a családias hangulatot, de egy picit több téjákoztatást ejtsenek el a jövőben.


De sebaj, én hiszek Pistinek, ha mégsincs verseny akkor max tekerünk egyet. Szóval hajrá.

Találka, autózás, tekergés Velencén - kis időbe telt míg kiderült hol van a helyszín, melegítés, rajt.

Na, azért nem ilyen egyszerű. Azért az amikor a "staff" feliratú embernek sincs fingja arról hogy honnan lesz a rajt, az azért elég erős. Szó sincs arról hogy salzkammerguti profizmust várnék (szpojler: nem, nem voltam, szóval ne várd a beszámolót), de azért van egy minimum.

OK, megjött a főszerv, elmondta hogy váratlanul (vasárnapra) útfelbontás történt, szóval változik a rajt: lassúmenet a Mély útig, ott megállunk, besorolunk nagyság szerint oszt hajrá.

Eközben Kata és Gergő a Kjúbcsömörből (ezt csak azé' mondom hogy villogjak menő ismerősökkel) jól beparáztattak hogy a nagy lejtő végén az éles balosnál kisodródhatok (a gyerekek magukból indultak ki, én nem megyek olyan gyorsan mint ők - így rám nem hat az érintő irányú gyorsulás). Namindegy, feltekertünk, majd megálltunk egy cirka 10%-os lejtő alján: itt lesz a rajt. Nabazmeg mondom, ez nem semmi. Oldalra sandítok:
- Tényleg így kezdünk?
- Ja, ez egy rohadt durva emelkedő, kurva hossz... - félbeszakítottam:
- Adatok?
- Majdnem egy km. - Najóvan, akkor ezt nyugisan kibírjuk, az Eiserne Hand Bécsben 2km 20%.

Így nem is nyomtam meg a rajtot, szépen egyenletesen feltekertem aztán tempósan haladtam tovább.
A nagy lejtő alját simán vettem, és utána is megtartottam a jól bevált receptet: felfelé nyugisan, csak semmi cécó, lefelé meg kinyitni a 140mm-t és a teló majd kimozog mindent. Az utolsó aszfaltoson emiatt elfelejtettem hajrázni, amit valami mazsola akit a füves emelkedőn elhagytam alaposan kihasznált. Sebaj. Linzer, gatoréd, fagyi, haza.

A pálya nagyon jó. Változatos, tempósan hullámos, jó lejtőkkel, s a második fele kifejezetten élvezetes. Jövőre lehet hogy két körre nevezek...
 



 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Őzikés bölcsőtúra (Babenberg Strecke - Mauerbach - Exelberg)

Fenyves-hegy (Sejce-Verőce)