Csinosítás
Kissé pofátlan dolognak érzem hogy alig van meg a bringa máris cserélgetek; de az is igaz hogy a kapcsolat elején kell letisztázni a dolgokat. Akkor még nem óvatoskodik az ember hogy jajmilesz. S hogy finom legyek, kibaszottul idegesít a hüvelykujjam alatt az a halom pöcök amit egyesek váltókarnak hívnak.
Egyszerűen nem lehet jól elhelyezni. Ennek megoldása sajnos komplett váltócserével jár, hála a különböző bowdenhúzási mechanizmusoknak. De öröm az ürömben, az év végi akcióknak köszönhetően (nomeg az új clutch mech-nek nevezett láncfeszítésnek mely a 2013-tól jön képbe) félár alatt sikerült hozzájutnom az idei modellhez:
Végül is az előző X9 is kibírt pár évet s csak amiatt a jótét lélek miatt haldoklik a Duna Maraton óta. Már csak a tekerőlantot kell kiböjtölni.
Ja, az a kis gumma pedig a téli durvulásra. A rendeléskor még nem tudtam hogy Misiék Vad Versenyzője egész korrekt hóban is. Mindenesetre azt elrakom nyárra.
Ami nincs a képen az a pótlánc meg a piros (!) bowdenkupakok. Nem. Pótláncból nem a KMC piros-feketéje. Az kissé drága...
Egyszerűen nem lehet jól elhelyezni. Ennek megoldása sajnos komplett váltócserével jár, hála a különböző bowdenhúzási mechanizmusoknak. De öröm az ürömben, az év végi akcióknak köszönhetően (nomeg az új clutch mech-nek nevezett láncfeszítésnek mely a 2013-tól jön képbe) félár alatt sikerült hozzájutnom az idei modellhez:
SRAM X9 |
Ja, az a kis gumma pedig a téli durvulásra. A rendeléskor még nem tudtam hogy Misiék Vad Versenyzője egész korrekt hóban is. Mindenesetre azt elrakom nyárra.
Ami nincs a képen az a pótlánc meg a piros (!) bowdenkupakok. Nem. Pótláncból nem a KMC piros-feketéje. Az kissé drága...
Megjegyzések
Megjegyzés küldése