Délutáni kis tekergő

A Tekergőt már említettem: ez a 12-es útról elérhető műutak bejárása, általában ahogy esik úgy puffan jelleggel. A Váci Csata Emléktúra szép példája a felfűzésnek (ezt mi pár éve tereppel bolondítottuk, de ez most nem érdekes, így hagyjuk is). A legszebb az a Szob - Márianosztra - Bőszobi út - Zebegény - Nagymaros - Kóspallag - Szokolya - Kismaros - Verőce - Magyarkút - Katalinpuszta - Sejce - Vác útvonal lenne, de azt majd akkor ha kicsit jobban ráérek.


Ma Szobról indítottam Márianosztrára, aztán Kóspallag előtt meggondoltam magam a Deszkametsző-völgy tizenvalahány százalékát illetően; inkább lefordultam a 12-es út felé. A törökmezői bekötőúttól finoman szólva borzalmas útviszonyok vannak (már korábban is van egy-két mókás luk az útban), amit még a szembejövő baromállat ótós is tud fokozni, mivel halál nyugodtan képes úgy átjönni az út innenső oldalára kátyúkerülés címén, hogy nekem kell negyvenes tempóval az aszfalt mellett nyomot keresni. Ha az elvtárs magára ismer, édesanyjának sikeres előmenetelt kívánok az üzleti életben.

Ettől eltekintve nagyon kellemes másfél óra volt, az elején szokásos szembeszéllel, Márianosztra után enyhén párás panorámával és csendes erdőkkel. Holnap pedig beszabályozom az első váltót, mert jó lett volna használni a nagytányért (sajnos csak 130-as pedálfordulat a jelenlegi plafonom).

Megjegyzések

  1. A szöveg sem rossz amit írtál :) de mi a fenével csináltad ezt az eszméletlen jó grafikont?????

    VálaszTörlés
  2. Nem én csinálom, a Polar megoldja helyettem (ProTrainer nevezetű program).

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Őzikés bölcsőtúra (Babenberg Strecke - Mauerbach - Exelberg)

Fenyves-hegy (Sejce-Verőce)