Leányfalvas tekergő

A pár héttel ezelőtti gyalogos Úrasztal-oldal megpiszkálta a fantáziámat, így a péntek délutáni szép idő kapcsán gondoltam felmászok a Vörös-kőhöz. 


Szentendrét elhagyva az utolsó házaknál kezdtem figyelni balra a zöld sáv jelzést, de helyette a zöld kereszt ugrott ki az egyik utcából. Sebaj, láttam már ilyet az Őrségben, nomeg ha ez valami új útvonal akkor sincs gond, ennek kutya kötelessége rámenni a zöld sávra (bár már a színnek gyanút kellett volna ébresztenie, ha jól emlékszem a keresztes útvonalak a magasabb rendű sáv színét viselik).
Amikor a hosszas emelkedőn (1km, cirka 10%) elágazott a zöld csúcs, totál biztos lehettem hogy itt egy új útvonal van, amit a térképem (Cartographia, 2010) nem jelöl. A Kada-hegyen elhelyezett információs tábla és térkép azt is világossá tette, hogy egy heggyel arrább vagyok mint kéne. Bónusz információ, hogy ez a zöld kereszt bizony a műúton érinti a zöld sávot, és megkerülve a Szelim-patak völgyét belefut a sárga sávba.


Sebaj, leóvakodtam a zöld sávra, ami egy széles, kellemesen emelkedő aszfaltút. A kanyarban kicsit keresgéltem a folytatást, de a híg sár miatt csak térképészetileg helyeztem el magam a tájban, meg csodálkoztam mert kilátás az van bőven. A kanyar (amúgy a 2006-os Szarvas-Faragónak sem kell hinni, a Barackvirág és Irtás utcák között is fasza aszfaltozás van), szóval folytatásként jó kis meredekek vannak szűk ívekkel, felfelé jövő autókkal, majd szinte meglepetésszerűen zuhan ki az ember a 11-es útra, ami nem mindig egészséges dolog, szóval tessék odafigyelni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Őzikés bölcsőtúra (Babenberg Strecke - Mauerbach - Exelberg)

Fenyves-hegy (Sejce-Verőce)