Még egy kis singletrack

Szóval, Balázsék vendéglőjétől első körben a széles úton felmásztam a reptérre, onnan a Határ-nyeregbe. Itt rövid tájékozódási kavarás után meglett a zöld karika (kezd tetszeni ez a jelzés), ami jó köves durvuláson át vezet fel a Szépvölgyi út felső felén levő parkolókhoz (az emelkedő combos, az utólsó tíz métert felírtam magamnak a todó listára, S1). Ekkor jött a kockáztatás: négy óra, vonat ötkor, befér-e a HáHáHá?
A kék karika nagy kedvencem, a sok sok kő és a meredekség miatt. A felső rész "sziklakertje" szintén rákerült a listára (S1+). Bár a nagy rét emelkedőjén szinte csigalassúsággal vánszorogtam, félkor már túl voltam a Rekettyésen (sajna nem volt csokijuk, a babgulyást meg az idő rövidsége miatt sem), és csapattam lefelé a kedvenc kis egynyomosunkon a panoráma felé. S innen jött az újdonság. Eddig a tisztás alsó felén induló úttal lezuhantunk Guckler Károlyra, de ezt most nem mertem bevállalni.

Nem sokkal az indulás után balra le Karcsihoz, de egyenesen is megy egy ösvény. Amikor egy szélesebb ösvény ferdén keresztez, azon pár méter múlva balra be a fák közé, hogy jobbról megkerüljön egy mély gödröt (jellegzetes momentum). A következő elágazás nagyobb, itt nyílegyenesen bevágódik a fák közé. Hagyjuk ahogy az ösvény lágyan ringatózva siklik alttunk Karcsi végéhez (azért a könyököt érdemes behúzni).

Innen ki a Hármashatárhegyi útra, ami mentén további jópofaságok vannak egészen a Nyúlig (buszvégállomás).

Istenhegyi út - Jánopshegy - Hárs-Hegyi körút - HHH

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Őzikés bölcsőtúra (Babenberg Strecke - Mauerbach - Exelberg)

Fenyves-hegy (Sejce-Verőce)