Route 1a & 44: Sankt Pölten - Rekawinkel - Wien

Ha már riogattam a népet az országúttal, hát tessék. Nemrég egy könnyed ebéd után nyakamba vettem a vonatot, fél óra múlva leszálltam Sankt Pöltenben.


Megjegyzés: a napos képek korábban készültek...
A városnézést most kihagytam, s elindultam visszafelé, hogy cirka két és fél óra múltán leparkolhassam a bringát.

Aszfaltosított monti
Traisen
Sankt Pölten határában
Neulengbach után
Neulengbach
Rekawinkel
Rekawinkel
Rekawinkel
Haitzawinkel
Wienerwaldsee
Összességében kellemes, kis forgalmú útvonal. Eichberg és Rekawinkel között van egy kis mászás, de utána van idő kipörgetni a lábakat Bécsig az enyhe lejtőn. Legközelebb Melktől ugyanez...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Őzikés bölcsőtúra (Babenberg Strecke - Mauerbach - Exelberg)

Fenyves-hegy (Sejce-Verőce)