Mud on the tires

Úgy fest ez egy olyan hét volt, amikor az elsődleges férfiúi nemi jelleg rossz végén álltam. Szerdán a napsütés, tegnap meg a Szárazfák rétje volt apuci a papásmamás játékban.

Elvonatoztam Kismarosig, majd Kóspallagnak vettem az irányt. A jég tetején csörgedezett a hólé, én meg ezen egyensúlyoztam felfelé. A réten új útjelző tábla van, gondoltam ha ilyen közelre írja Nagybörzsönyt, megnézem. Ez volt az a pont, ahol akkurátusan kezdtem térdelni mint Brian édesanyja a klasszikus jelenetben.

A rét túloldalán lehámoztam a sarat a gépről és az egyenes helyett inkább felmásztam a Hosszú-bércre, hátha ott jobb a helyzet. Ja; híg sár szalmával... A lejtőn először az volt gyanús hogy egyáltalán tekernem kell, majd rövid csúszkálás után teljesen beállt a hátsó kerék. Újabb takarítás, aztán az út melletti fűben kommandóztam a Nagy-kaszáló felé. Itt találtam egy aránylag korrekt utat, ahol megejtettem az utolsó törlést a gépen aztán kicsit eltévedtem - de egy helyi ember átengedett a kertjén - végül a Menyét, Nyest, Borz, Zebra utcák környékén lezúztam a műútra.

Kismaroson a kút alá tartottam az első váltót, miközben rezignáltan vonogattam a vállam egy helyi néni szörnyülködésén, hogy milyen mocskos körülöttem minden. Ez meg a címhez.

Mindent összevéve száraz időben nagyon jó kis környék ez, most már a gázvezetéket is betemették amit pár éve építettek, és szép kilátás van Szokolyára. És most megyek, lepucolom a masinát...

Megjegyzések

  1. "miközben rezignáltan vonogattam a vállam egy helyi néni szörnyülködésén, hogy milyen mocskos körülöttem minden"

    Ezt én hányszor éltem már meg, helyiek mindig szörnyülködnek az ilyenen:)) A legdurvább sárkalandom az Jászárokszállás környékén volt, ott igazi ragadós fekete föld van, fél métert mész és megáll a világ, na azt mire lemostam a 2 fokos kútvízben a város közepén...:)))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Őzikés bölcsőtúra (Babenberg Strecke - Mauerbach - Exelberg)

Fenyves-hegy (Sejce-Verőce)