2014 - A Patkány éve

Persze persze, kigugliztam ezoterikából hogy paci, de aki akadékoskodik annak fingja sincs arról hogy ki is Josh Bryceland.

De jöjjön inkább a szokásos évvégi összesítés. Vigyázat, iszonyat geek lesz! :)


Hoppálá, ez nem sok káem, mondhatni gyászos. De a statisztika egy olyan tudomány, amivel akármiről akármit be lehet bizonyítani. Tehát jöjjön egy új ábra amely a mászásokat is tartalmazza:


A bordó az idei év, és tisztán látszik hogy nem sokat mentem vízszintesen. Ugyanakor két másik rajz szintén a "jó irányt" támasztja alá. Az alábbi ábrákon az év folyamán elkövetett tekerések átlagértéke, és az év közben tekert napok száma látható.



Az év hetekre bontása év közben volt hasznos (főleg ha tervszerűen edzettem is volna). Már egy ideje gondolkodom egy korrekt mérőszámon, amivel egy túrát a hossza és megtett mászások, valamint nagy mennyiségű k alapján le tudok írni. Első körben a mászás/táv (m/km) mutató készült el, kiválóan leírja a maratonokat:
Mátra közép 22,2
Buda Maraton rövid: 33,2
Duna közép: 23,3
Wagrain Grafenberg kör: 45
Wagrain Flying Mozart Mittelstation: 50.

Ezt valahogy kombinálni kell még egyszer a távval, mert nagyon nem mindegy hogy fél vagy három órán keresztül kell ezt a mutatót hozni. Lényeg, hogy év közben arra törekedtem hogy a következő ábrán a zöld vonal minél magasabbra kússzon.


Ennyit a naplóról. A lényeg hogy ez egy kurva jó év volt. Wagrainban bátrabb voltam, Leogangban láttam élőben hogy csinálják a nagyok, voltam kétezer méter fölött, és a lényeg: sok sok túra volt a haverokkal.

Hogy mi lesz jövőre?  Több bringapark. Az tuti.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Őzikés bölcsőtúra (Babenberg Strecke - Mauerbach - Exelberg)

Fenyves-hegy (Sejce-Verőce)