Cobenzl - Grüß-di-a-Gott-Wirt

S ha már van térkép, csapást mérek a lecsóra. Persze szokás szerint nem így indult. A Kahlenberg - Hermanskogel szentkettes északi felén halad egy utacska, azt céloztam be alapozó jelleggel. Mert ma van a heti egy nap szép idõ. Mi más lenne, ez itt alanyi jogon jár. Az alapozás kiválóan ment egészen Cobenzlig, ahol ismét engedtem a kísértésnek és otthagytam a makadámot a murva kedvéért.


A murvás út Cobenzl után (Cobenzl felé fotografálva)

A fegyelem itt még megvolt, nem mentem el felfelé, hanem a már többedszer kihagyott kék jelzésen folytattam a tekerést. A sárga elágnál balra, majd átóvakodtam az autóúton hogy sűrűn apróköves, de azért széles erdei úton haladhassak. Hullámzik, kis fahidak, erdő, mi kell még?
Az elágazás felfelé tartó része

Mondjuk az, hogy amiután átbújtam az autóút hídja alatt, akkor fel tudjak tekerni a sáros-gyökeres meredélyen. Ide jön be a zöld downhill szakasz a Jägerwieséről, a meredekség ugyanaz, szóval nem sokat segít hogy tisztábbnak látszik mint a felső rész. Na, majd ha szárazabb lesz, menni fog.

Innentől az út mellett lankázik a kék jelzés addig míg fájdalom, de belefut szintén a Jägerwieséről jövõ aszfaltba. De! Azért van a mező hogy találjunk rajta csapást, így vakondtúrásokon buckázva célnál is voltam.

A térkép alatt pedig tősgyökeres idevalósiként elmagyaráztam két néninek hogy igen, arra ahonnan jöttem a zöldön felmennek a Jägerwieséhez, ott lesz ház meg lovak, és onnan már pikkpakk meglesz az a Hermannskogel amit keresnek.

Tovább:
Schützengraben

Linkek:
Ékes német nyelvű leirat

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Őzikés bölcsőtúra (Babenberg Strecke - Mauerbach - Exelberg)

Fenyves-hegy (Sejce-Verőce)