Kóspallag - Törökmező (BEAC maxi 6. rész)

Táv: ~6 km
Idő: 1 óra
Nehézség: nem nehéz

Kóspallagot az autóúton elhagyva a márianosztrai elágazásban indul a kék jelzés. A széles ösvényen enyhe emelkedő, majd könnyed erdei tekerés következik. Kábé 3 km után érünk ki a Békás-rétre, ahol kétnyomra vált a történet. Jobbra valami ház látszik, a kereszteződésben lehetőség van elkanyarodni a P felé (Pusztavár), illetve a műútra.
Tovább haladva a kéken jókora lefele után érünk a Törökmező alatti Halastóhoz. A Halastótól a K és Z jelzések egyaránt felvisznek a turistaházhoz, de a kékről az erdészeti úton jobbra majd balra tartva némi kerülővel kényelmesebben is felérhetünk. Sőt, ha tartjuk az irányt dél felé, akkor a turistaház érintése nélkül csatlakozhatunk a körtvélyesi szakaszba.

Folytatás: Körtvélyes felé (K), aszfalton a Köves-mezőre, Malom-völgy Zebegényre.

----------------
2010. nyár - A Békás-réten pár méterrel arrább került a kék sáv jelzés-

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Őzikés bölcsőtúra (Babenberg Strecke - Mauerbach - Exelberg)